Mit lehet kezdeni a túlsúllyal? 2. rész: Fókuszban az egészség
2016. március 03. írta: Pődör Novák Réka

Mit lehet kezdeni a túlsúllyal? 2. rész: Fókuszban az egészség

Az előző részben bemutattam egy működő stratégiát, amivel le lehet fogyni, és meg is lehet őrizni az elért súlyt (lásd itt). A restriktív diéta valóban működik, van azonban egy hatalmas hátránya: a legtöbb ember képtelen hosszabb távon betartani. Azt gondolom, ha őszinte vagy magadhoz, Te is arra jutsz, hogy ez a módszer nem neked való. Szeretnél karcsú és egészséges lenni, de ez az ár túl nagy. Olyan sokba kerülne, hogy nem éri meg a fáradságot. Nagyon sok mindenről le kellene érte mondani, és ami a legrosszabb, nem csak egy konkrét, meghatározott időszakig. Nem csak hónapokig vagy évekig, hanem egész további életedben. Minden nap tudatosan oda kellene figyelned, hogy mit és mennyit eszel, illetve mikor és mennyit sportolsz. Az a stratégia, amit ebben a részben mutatok, azoknak szól, akik úgy érzik, az életre szóló restriktív diétázás nem nekik való.

 

 

Ez a cikk átköltözött az inuitivtaplalkozas.hu oldalra. A folytatást ITT TALÁLOD.

A bejegyzés trackback címe:

https://intuitivtaplalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr258441398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.